prosfores_1.png

thessjobfest logo

 

 

topsa

 

agorabonuslogosmall

 

ΑΡΧΙΚΗ
Ο ΣYΛΛΟΓΟΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΗΣ
Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Αναζήτηση

 

esth_blog

 

find-us-on-facebook

Ε.Σ.Θ.
ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2017
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ
Τετάρτη, 22 Μάρτιος 2017 12:37

Από τον Εμπορικό  Σύλλογο  Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται το ωράριο των καταστημάτων κατά την Πασχαλινή περίοδο.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ 09/04/2017,  ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4177/2013

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΩΡΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ 11π.μ. ΕΩΣ 6μ.μ

 ΠΕΜΠΤΗ

06/04/2017

10π.μ. –  9μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

07/04/2017

10π.μ. –  9μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ

08/04/2017

10π.μ. –  6μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ

των Βαίων

09/04/2017

11π.μ. –  6μ.μ.

Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ

10/04/2017

10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΤΡΙΤΗ

11/04/2017

10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ

12/04/2017

10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΠΕΜΠΤΗ

13/04/2017

10π.μ. –  9μ.μ.

Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

14/04/2017

1μ.μ. – 7μ.μ.

Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ

15/04/2017

10π.μ. – 4μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ

του Πάσχα

16/04/2017

ΚΛΕΙΣΤΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ

17/04/2017

ΚΛΕΙΣΤΑ

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης σας εύχεται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ
Τετάρτη, 15 Μάρτιος 2017 12:13

ΖΗΤΑΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ 100 ΔΟΣΕΩΝ

 

 

Παρά την παράταση της προθεσμίας πληρωμής των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών στον ΕΦΚΑ, την οποία ζήτησε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης και δόθηκε από το Υπουργείο Εργασίας έως τις 17/3/2017, τα προβλήματα συναδέλφων εμπόρων, δεν λύθηκαν, διότι πολλές εισφορές δεν εκκαθαρίστηκαν, όπως για παράδειγμα όσων εμπλέκονται με δύο ασφαλιστικά Ταμεία.

 

Για το λόγο αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, με επείγουσα επιστολή του, προς την Υπουργό Εργασίας κα Έφη Αχσιόγλου και τον Υφυπουργό Εργασίας κ. Τάσο Πετρόπουλο, ζήτησε να δοθεί επιπλέον παράταση της προθεσμίας πληρωμής των εισφορών, μέχρι να εκκαθαριστούν όλες οι εκκρεμότητες, δεδομένου ότι κινδυνεύουν να χαθούν πολλές ρυθμίσεις των 100 δόσεων.

Πρότασή του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης προς το Υπουργείο Εργασίας, είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όσους δεν γνωρίζουν τί πρέπει να πληρώσουν, προκειμένου να μην χάσουν τη ρύθμιση των 100 δόσεων, να πληρώσουν την κατώτερη δόση εισφορών και να τακτοποιηθεί το υπόλοιπο οφειλόμενο ποσό, με την εκκαθάριση του έτους 2016.

 
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ
Τετάρτη, 01 Μάρτιος 2017 18:24

Αποτελέσματα έρευνας Ε.Σ.Θ. για την κίνηση της αγοράς της Θεσσαλονίκης

κατά τη χειμερινή εκπτωτική περίοδο.

Απογοητευμένο από την κίνηση της αγοράς την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, δήλωσε το 82% των εμπόρων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης σε εμπορικές επιχειρήσεις της πόλης μας.

Η έλλειψη χρημάτων, η ανεργία και η ανασφάλεια που νιώθουν οι καταναλωτές, συνέβαλαν καθοριστικά στο παραπάνω αποτέλεσμα που είχε ως συνέπεια την πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων σε ποσοστό 27% κατά μέσο όρο, σε σχέση με πέρυσι. Το 21% των επιχειρήσεων δεν είχαν μεταβολή στον τζίρο τους, ενώ μόνο το 5% είδε αύξηση τζίρου σε σχέση με πέρυσι.

Καλύτερη περίοδος κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων ήταν το πρώτο διάστημα της εκπτωτικής περιόδου, από 9 έως 31 Ιανουαρίου για το 26% των ερωτηθέντων, ενώ το 38% απάντησαν ότι καμία χρονική περίοδος δεν έκανε τη διαφορά στην αγοραστική κίνηση, παρόλο που υπήρχαν γενναία ποσοστά εκπτώσεων.

Συγκεκριμένα το 62% των καταστημάτων πραγματοποίησαν εκπτώσεις σε ποσοστό από 21% έως 50%, το 32% έκαναν εκπτώσεις πάνω από 50% και το 6% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι εκπτώσεις τους κυμάνθηκαν σε ποσοστό έως 20%.

Τέλος, σε ερώτηση αν το χρονικό διάστημα των εκπτώσεων ήταν επαρκές, το 82% δήλωσε ότι ήταν επαρκές, το 16% ότι ήταν μεγάλο ενώ το 2%  των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το χρονικό διάστημα ήταν μικρό, κυρίως λόγω της αναδουλειάς που υπήρχε τις ημέρες που επικράτησαν άσχημες καιρικές συνθήκες.

Η μη ανατρέψιμη εικόνα που παρουσιάζει η κίνηση των καταστημάτων κάθε χρόνο, σε μια περίοδο όπως οι εκπτώσεις που είναι η μόνη περίοδος που θα περίμεναν αύξηση τζίρου, δείχνει το αδιέξοδο και την ανασφάλεια με την οποία οι συνάδελφοι έμποροι αντιμετωπίζουν το μέλλον.

Ας αντιληφθεί, λοιπόν η πολιτεία, ότι αυτά τα αποτελέσματα έχουν άμεσο αντίκτυπο στα έσοδα του κράτους και ότι η λύση σ’αυτό δεν είναι η αφαίμαξη του μικρού εμπόρου με αβάσταχτα φορολογικά και ασφαλιστικά μέτρα αλλά η προσφορά κινήτρων ώστε να βγούμε από το αδιέξοδο στο οποίο βρισκόμαστε. 

 
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ
Παρασκευή, 24 Φεβρουάριος 2017 19:27

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ζητάει

παράταση της προθεσμίας πληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών.

Επιστολή με την οποία ζητείται παράταση της προθεσμίας πληρωμής των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών των ασφαλισμένων επαγγελματιών στον ΕΦΚΑ έστειλε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης προς την Υπουργό Εργασίας κα Έφη Αχσιόγλου και τον Υφυπουργό Εργασίας κ. Τάσο Πετρόπουλο.

Συγκεκριμένα στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:  

«Κατά την πρόοδο της διαδικασίας λειτουργίας του νέου ΕΦΚΑ, έχουν παρατηρηθεί σοβαρά προβλήματα, που έχουν να κάνουν με την ορθή συμπλήρωση και λειτουργία του μητρώου του Φορέα, την σύνδεσή του με το ΤΑΧΙS, την ηλεκτρονική ανίχνευση των εκκαθαριστικών από τους ενδιαφερόμενους και την καθυστέρηση αποστολής και παραλαβής των ταχυπληρωμών των ασφαλισμένων.

Όλα τα παραπάνω θέματα, προκαλούν ιδιαίτερο προβληματισμό σε πολλούς συναδέλφους εμπόρους, οι οποίοι θέλουν να είναι συνεπείς με την καταβολή της τρέχουσας δόσης τους, όμως κινδυνεύουν, χωρίς να είναι δική τους υπαιτιότητα, να είναι εκπρόθεσμοι και ως εκ τούτου να επιβαρυνθούν με τόκους ή να χάσουν τις ρυθμίσεις στις οποίες έχουν ενταχθεί ή ακόμη και την ασφαλιστική τους ενημερότητα.

Θεωρούμε ότι η οικονομική συγκυρία στην οποία βρισκόμαστε δεν επιτρέπει επιπλέον επιβαρύνσεις στον κλάδο μας. Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε να δοθεί παράταση για την καταβολή της πρώτης εισφοράς του νέου έτους, μέχρι τέλος Μαρτίου 2017.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, εκπροσωπώντας εκατοντάδες επαγγελματίες οι οποίοι έχουν ανάγκη να νιώσουν ότι το κράτος αφουγκράζεται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν,  σας καλεί να κάνετε αποδεκτό το αίτημά μας, ώστε να δοθεί μια ανακούφιση στην ανησυχία του Έλληνα εμπόρου.»

 
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ
Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 14:16

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ Η ΜΗ ΜΕΣΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕ ΚΑΡΤΑ.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου δημοσίευσε την υπ’ αριθμ. 89/31-1-2017 εγκύκλιο στην οποία, μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής:

Οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης και παροχής υπηρεσιών που διαθέτουν τερματικά αποδοχής καρτών (POS), οφείλουν να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με τις κατηγορίες πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών τις οποίες δέχονται. Συγκεκριμένα:

$11.    Υποχρεούνται να αναρτούν πινακίδα στο ταμείο στην οποία αναγράφεται με ευδιάκριτα και κεφαλαία γράμματα η ένδειξη ως εξής: «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ, ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ Η’ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΈΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ», «CONSUMERS MAY PAY WITH CREDIT, DEBIT OR PREPAID CARD».

$12.    Στην προθήκη του καταστήματος πρέπει να αναγράφονται οι συγκεκριμένες κατηγορίες πιστωτικών, χρεωστικών ή προπληρωμένων καρτών, οι οποίες γίνονται αποδεκτές από την κάθε επιχείρηση. Ενδεικτικά, αναφέρονταιοικατηγορίες VISA, MASTER CARD, MAESTRO, DINERS, AMERICAN EXPRESS, DISCOVER, UNION PAY. Η σχετική ενημέρωση μπορεί να παρέχεται είτε ολογράφως, είτε με παραπομπή στο εμπορικό σήμα κάθε κάρτας.

Περαιτέρω, καλό είναι, ακόμη και όσες επιχειρήσεις δεν έχουν POS, να αναρτήσουν σήμα στο οποίο να αναγράφεται ότι «ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΚΟΜΑ POS». Βεβαίως, ενδεχομένως αυτό να πρέπει να αλλάξει σύντομα, καθώς αναμένουμε την Υπουργική Απόφαση που προβλέπει ο νόμος 4446/2016, η οποία θα καθορίσει ποιοι κωδικοί ΚΑΔ έχουν τελικά την υποχρέωση να τηρούν POS και ποιοι όχι, οπότε, κατ’ ακολουθία, ακόμη και αυτοί που δεν διαθέτουν σήμερα POS, μπορεί εντέλει να υποχρεωθούν να το προμηθευτούν.

Η παραπάνω υποχρέωση των καταστημάτων, ισχύει από την 1η Φεβρουαρίου 2017, σύμφωνα με το νόμο 4446/2016.

Τις επόμενες μέρες, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης θα παραλάβει σχετικά σήματα που έχει σχεδιάσει η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) υπό τη μορφή αυτοκόλλητου, τα οποία θα μπορούν να προμηθευτούν τα μέλη του Συλλόγου μας, εφ’όσον το επιθυμούν. Όταν θα έχουμε στα γραφεία του Συλλόγου μας τα σχετικά σήματα, θα σας ενημερώσουμε εκ νέου, με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Μέχρι τότε, τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένες τις πινακίδες που αναφέρονται στη υπ’ αριθμ. 89/31-1-2017 εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου

 
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ATTICA BANK
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΓΕΝΙΚΑ
Δευτέρα, 30 Ιανουάριος 2017 19:14

ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ POS ΑΠΟ ΤΗΝ AtticaBank

( Η προσφορά ισχύει για τα μέλη του Ε.Σ.Θ. καθώς και για τα νέα μέλη που θα εγγραφούν στον Ε.Σ.Θ.)

 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας στήριξης των μελών του, απευθύνθηκε σε τραπεζικά ιδρύματα, προκειμένου να πάρει προσφορές για τερματικές συσκευές POS.

Η AtticaBankανταποκρινόμενη στο παραπάνω αίτημα, δίνει, αποκλειστικά για τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, την παρακάτω προσφορά, με την προϋπόθεση ότι θα ανοιχτεί «Επαγγελματικός Λογαριασμός» εξυπηρέτησης αποκλειστικά για POS, στην AtticaBank:

$11)   ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΕΡΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ POS

$1o   Οι  τερματικές συσκευές EFT/POS και η πλατφόρμα Ηλεκτρονικού Εμπόρου της Attica Bank αποδέχονται όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές  κάρτες VISA & MASTERCARD  με την χρήση των οποίων παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης:

$1-          Συναλλαγών αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών

$1-          Συναλλαγών αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών με δόσεις

$1-          Παροχή υπηρεσίας ανοιχτής πληκτρολόγησης

$1-          Ακύρωσης συναλλαγών

$1-          Ταχύτητα και ασφάλεια στην εξυπηρέτηση συναλλαγών

$1-          Παρακολούθησης συναλλαγών μέσω e-banking

$1-          Δωρεάν τεχνική υποστήριξη

2)  Για κάθε είσπραξη που θα διενεργείται μέσω των EFT/PO, θα παρακρατείται προμήθεια που θα  ανέρχεται σε 0,85% επί του ποσού κάθε ολοκληρωμένης και επιτυχημένης συναλλαγής.

$1o   Κάθε επιτηδευματίας/επιχείρηση, μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, θα καταβάλει στην Τράπεζα το ποσό των εννέα ευρώ (€ 9,00) ανά pos, πλέον Φ.Π.Α. μηνιαίως, ανά τερματική συσκευή, ως διαχειριστικό κόστος (από το 2ο έτος και μετά) για τη δυνατότητα χρήσης του τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμής (EFT/POS), ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ το σύνολο των συναλλαγών υπολείπεται των δέκα  χιλιάδων ευρώ (€ 10.000) ανά έτος και ανά επιτηδευματία/επιχείρηση, τον εκάστοτε αντίστοιχο μήνα υπολογισμού της ως άνω αμοιβής.

$1o   Η διαδικασία υλοποίησης της συνεργασίας με τα μέλη ακολουθεί τα παρακάτω βήματα :

$1§  Υποβολή στο κατάστημα της AtticaBank σχετικού αιτήματος για τη συνεργασία και την τοποθέτηση συσκευής EFT/POS  από κάθε μέλος του Συλλόγου.

$1§  Επεξεργασία του αιτήματος. Η Τράπεζα διατηρεί το δικαίωμα απόρριψης του αιτήματος οποιουδήποτε μετόχου εφόσον η ίδια κρίνει ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις για την εγκατάσταση της υπηρεσίας.

$1§  Τελική απάντηση

$1§  Τοποθέτηση συσκευής EFT/POS

Επίσης τα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου εκτός από την τοποθέτηση της συσκευής EFT/POS (μετά την έγκριση της συνεργασίας από την Τράπεζα) θα έχουν τις παρακάτω δυνατότητες μέσω της υπηρεσίας e-banking της AtticaBank, χωρίς χρέωση :

$1·         Ασφάλειας των πληροφοριών σύμφωνα με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης  SSL 128bit

$1·         Άμεσης  πρόσβασης  στην Attica  Bank  24  ώρες  7 ημέρες

$1·         Ηλεκτρονικού  statement  λογαριασμού

$1·         Πληρωμής  εργοδοτικών εισφορών ΙΚΑ

$1·         Πληρωμή  ασφαλιστικών εισφορών ΟΑΕΕ

$1·         Πληρωμή ΦΠΑ, και λοιπών βεβαιωμένων οφειλών

$1·         Πληρωμή μισθοδοσίας

$1·         Πληρωμή προμηθευτών, ή συνεργατών

$1·         Εξόφληση λογαριασμών ΔΕΚΟ, κινητής τηλεφωνίας κ.α. είτε μέσω πληρωμών είτε μέσω πάγιων εντολών.  

$1·         Πληρωμές πιστωτικών καρτών της Τράπεζάς μας ή άλλων Τραπεζών

$1·         Μεταφορές χρημάτων μεταξύ λογαριασμών

$1·         Πλήρους και ευέλικτης διαχείρισης, άμεσης ενημέρωσης και παρακολούθησης όλων των καθημερινών τραπεζικών  συναλλαγών

$1·         Εξουσιοδότησης  σε  όσα  στελέχη του , απαιτούνται για την κάλυψη των αναγκών του

$1·         Μείωσης  του  κόστους  συναλλαγών  (προμήθειες – έξοδα)

Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι το κόστος αποστολής εμβάσματος μέσω sepa διαμορφώνεται  από  0,30  έως 3

Επιπλέον, η Attica Bank παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

 

  • δυνατότητα συναλλαγών μέσω της εταιρείας CARDLINK 
  • δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών, καθώς όλα τα τερματικά μας είναι πιστοποιημένα με την εν λόγω υπηρεσία.

 

Μέσω των τερματικών cardlink, δίνεται η δυνατότητα χρήσης εξοπλισμού pin pad.

Η προσαρμογή της συγκεκριμένης συσκευής (External contactless reader) στα pos, δίνει την δυνατότητα επέκτασης του πληκτρολογίου χωρίς να απαιτείται η μετακίνηση του πελάτη κοντά στο χώρο του τερματικού προκειμένου να πληκτρολογήσει τον κωδικό του ή να περάσει την κάρτα (για τις ανέπαφες συναλλαγές).

Το κόστος ενοικίασης της συσκευής ανέρχεται στα 24,18 € (μαζί με το ΦΠΑ) ανά εξάμηνο.

 Η Cardlink σε επικοινωνία με τον έμπορο αναλαμβάνει την διεκπεραίωση και αποστολή της  παραγγελίας καθώς και την έκδοση του τιμολογίου.

Προκειμένου να έχετε τις παραπάνω παροχές, θα πρέπει να προσκομίσετε στην AtticaBank σχετική ΒΕΒΑΙΩΣΗ μέλους, την οποία θα λάβετε από τα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου  Θεσσαλονίκης (Πλατεία Μοριχόβου 1, Λαδάδικα, 5ος όροφος).

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία του Συλλόγου (αρμόδια επικοινωνίας κα Σμαράγδα Χαϊλαρίδου) στα τηλ. 2310547887, 2310538790.

 

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 75

Powered by NGN SOFTWARE @ 2010 Ε.Σ.Θ.